Yurtiçi Kargo, Türkiye İtibar Endeksi ve B2B Mükemmellik Ödülleri’nde birinci oldu
Yurtiçi Kargo, 20 bini aşkın kullanıcının oylarıyla kazananların belirlendiği B2B Mükemmellik Ödülleri araştırmasında ve Prestij Akademisi tarafından gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi araştırmasında birinci seçildi.
Beykoz Üniversitesi ve İtibar Akademisi tarafından düzenlenen ve sonuçları 15 bin kişinin oyu ile belirlenen Türkiye İtibar Endeksi araştırmasına göre Yurtiçi Kargo, dördüncü kez ‘Türkiye’nin En İtibarlı Kargo Markası’ seçildi. Verilen bilgilere göre; Alanında bir kez daha kazananların belirlendiği B2B Mükemmellik araştırmasında kargo hizmeti alan firmalardan en prestijli iş ortağını seçmeleri istendi. Yapılan araştırmada ilk olarak Yurtiçi Kargo seçilmiştir.
“Uyguladığımız projelerin bizi doğru hedefe götürdüğünü görüyoruz”
Kazandıkları çifte prestij ödülünden gurur duyduklarını belirten Yurtiçi Kargo Genel Müdürü Fatih Önyol, “Müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek için yaptığımız yatırımların karşılığını almanın mutluluğunu yaşıyoruz. hayata geçirdiğimiz projeler bizi doğru hedefe götürüyor.”
“Müşterilerimizin konforunu daha üst seviyelere çıkarmak için buradayız”
Her zaman müşterilerinin konforunu artırmaya odaklandıklarını belirten Fatih Önyol, “Müşterilerimiz hangi uygulama ile daha sorunsuz bir deneyim yaşayacak? Müşterilerimiz kargolarını en hızlı ve sorunsuz şekilde nasıl teslim alıyor? Kullanıcılar en sorunsuz ve en hızlı şekilde nasıl kargo gönderebilirler bu sorulara hep alternatif cevaplar arıyorlar ve projeler üretiyoruz mesela geçen yıl hayata geçirdiğimiz ve müşterilerimiz tarafından çok beğenilen ve kullanılan uygulama , buna bir örnektir.Uygulama sayesinde kargolarını takip edip farklı bir adrese veya farklı bir adrese iletebilirsiniz.Aynı gün gelmemizi talep edebilir veya biz gelmeden iade sürecini başlatabilir. kargo adresi.
“Bizim için eğitim her şeyden önce gelir”
Fatih Önyol sözlerine şöyle devam etti: “Öncelikle Yurtiçi Kargo’da eğitim her şeydir ve her şeyden önce gelir. Şirketimiz Türkiye’nin ilk dijital akademilerinden birini yıllar önce açmış ve dünyanın her yerinde eğitim hizmeti verme kabiliyetini kazanmış bir firmadır. yurdun her yerinde aynı standartlar Sadece müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla 2022 yılında çalışanlarımıza 7.766 saat eğitim verdik. 2023 yılında da bu eğitimleri artırmaya devam ediyoruz. Bu rakamlara operasyonel eğitim, uzmanlık eğitimi, iş güvenliği dahil değil Sadece memnuniyet için verdiğimiz eğitimler toplam 7.766 saattir.Bu hassasiyet sayesinde Yurtiçi Kargo tüm açık kaynak şikayet veritabanlarına göre en az şikayet alan ve müşteri memnuniyeti en yüksek kargo firmasıdır.”
“İnsansız kara araçları üzerinde çalışıyoruz”
Bu yıl otomasyon projelerine ve yenilikçi teknolojilere yatırım yaptıklarını belirten Fatih Önyol, “Geçen ay Türkiye’nin ilk kıtalararası kargo teslimatını drone ile gerçekleştirdik ve görüntüleri kamuoyu ile paylaştık. İnsansız hava araçlarına yönelik Ar-Ge çalışmalarımız tüm hızıyla devam ediyor. “Kara araçları konusunda da çalışmalarımız devam ediyor. Yakın zamanda bu alanda da önemli mesafe kat etmiş olacağız ve bu teknolojiyi müşterilerimizin hizmetine sunacağız.” – İSTANBUL